WORD-EXCEL FARKLARI

        Microsoft word, bir kelime işlemcidir, yani yazı yazmak için yapılmıştır.Excel ise tablo işlemcidir. yani tablo yapmak, hesap yapmak için yapılmıştır.Farklarını ve benzerliklerini en iyi, "kurcalayarak" öğrenebilirsiniz.


     Word belgesi resim yapıştırmak ve yazı eklemek içindir excel ise tablo oluşturma ve özel işlem yapmanızı sağlar.


   Tablo oluşturma ve formül kullanma excelde kullanılır.Word excelden gelişmiş değildir onda formül kullanma excel gibi çok kolay değildir.Wordde en çok yazı amaçlı kullanlılr herhangi bir yazı makale gibi yazılar wordde kullanılıyor excelde bu durum yok çünkü hücreler arası çalışma yapıldığı için yazıları bir hücreye yazabildiğimiz için bu durum excelde yapılamıyor.

word ile excel ile ilgili görsel sonucu


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

WORD'DE SAYFA DÜZENİ MENÜSÜ

WORD'DE GÖRÜNÜM MENÜSÜ

POWERPOİNT GİRİŞ MENÜSÜ 1